הוראות שימוש למרכזיה הטלפונית

הוראות שימוש למרכזיה

הוראות שימוש למרכזיה.

כדי להכנס לתא הקולי יש לחייג – בקיבוץ 2899, מהסלולרי 4899 או מטלפון חיצוני  049852899.

 יש להקיש את מספר השלוחה של הבית/משרד ללא סולמית.

 יש להקיש את הסיסמה ללא סולמית.

 בעת ההפעלה הראשונה ועד שתבחרו לשנות את הסיסמה, אצל כולם היא מספר הטלפון.

לאחר הכניסה לתא הקולי  –

 1 – לשמיעת הודעות חדשות (לאחר השמעת ההודעה יושמעו אפשרויות השמירה/מחיקה/העברה   

      למנוי אחר וכו’)

  לשינוי הסיסמה יש לחייג 68 ולבחור באפשרות 1.

 קודים נוספים:

 62 – לשמיעת התאריך והשעה.

64 – לשמיעת ההודעה היוצאת.

65 –  להקלטת או מחיקת הודעה יוצאת (ההודעה המושמעת למתקשר אליך)

66 – לשמיעת המספר האחרון שחייג אליך וחיוג אליו.

67 – שעון מעורר. (לביטול ההשכמה יש לחזור על פעולת ההפעלה ואז תושמע האפשרות

        לביטול – הקשה על 9).                              

344 – עקוב אחריי – 344+ 9 למספר חיצוני או 344+ מס’ שלוחה פנימית/חיוג מקוצר לסלולרי.

340 – ביטול עקוב אחרי.

740 – נודניק. לאחר שמיעת צליל תפוס יש להניח את השפופרת, להרים ולחייג 740. תתקבל

          הודעת “חייגן הופעל”. כשהמנוי שאליו מתקשרים יפנה את הקו, יתבצע חיבור אליו.

741 – ביטול הנודניק.

במרכזיה החדשה ניתן לחייג כוכביות, אך אין צורך ב 9 לקו חוץ. לדוגמה – זימון תורים של קופ”ח –  2700 *

התחבר אל האתר
דילוג לתוכן